Suché vlasy boli mojím problémom

Suché vlasy

Suché vlasy boli mojím problémom

Suché vlasy boli mojím problémom už dávno. Trápilo ma, že mi v lete slniečko vlasy vysušovalo a samozrejme, zmenila sa aj moja pleť – už nebola taká pružná. Pokúšala som sa ju síce krémom zjemňovať, ale stačil okamih a už to nebolo ono. Vlasy ma však trápili viac a nakoľko som ich chcela mať vždy vlasy super jemné a hebké, nezostávalo mi nič iné, len sa zamyslieť, čo s nimi.  Budem asi musieť použiť iné prípravky na vlasy, chcela som, aby už na dotyk boli príjemné. Priateľ ma rád hladkal po vlasoch a ja som vtedy len slastne prižmúrila oči.  Už niekoľko večer som surfovala po internete a hľadala prípravky na ošetrenie vlasov a pleti. „Nebudem mať predsa stále suché vlasy,“ rozhodla som sa a zaumienila si, že veru s tým dačo urobím.  Našla som totiž na internete bio obchod, v ktorom predávali mangové maslo, ktoré vraj  obsahuje takmer všetky vitamíny, množstvo vláknin, vápnik, sodík, fosfor, aminokyseliny, meď, horčík…a je vhodné na moje suché vlasy. Aj keď som o mangovom masle v živote  nepočula, dočítala som sa, že to je super prípravok na zmäkčovanie kože a aj hydratáciu, nezanecháva mastné škvrny. Čítať ďalej

Nárast svalovej hmoty s detoxikáciou

Nárast svalovej hmoty

Nárast svalovej hmoty s detoxikáciou

Nárast svalovej hmoty môžeme dosiahnuť kvalitnou detoxikáciou organizmu,“ rozprával nám tréner v posilňovni a ja som počúvala len na pol ucha. Mohla som aj viac, uvedomila som si to až doma, keď som pripravovala večeru.  Čoraz viac ma nahováral na detoxikáciu a zároveň aj na zdravú životosprávu, lebo som mala problémy s trávením. „Chýba ti pohyb, mala by si sa viac hýbať, športovať a zdravšie žiť! Taký nárast svalovej hmoty by sa ti určite zišiel,“ počula som z kuchyne priateľa, ktorý si všimol, že mi nie je dobre.
„Veď mi hneď bude lepšie, nezačínaj znova. Vôbec nemám pomyslenie teraz na takéto reči, ušetri ma toho prosím ťa, nie je mi najlepšie,“ prosila som ho a on sa postavil do dverí a pokračoval: „Za nárast svalovej hmoty sú zodpovedné esenciálne a neesenciálne mastné kyseliny, musíš dávať pozor na množstvo, aby sa nepoškodila pečeň a obličky. Je nutné chodiť na tréningy a zdravo sa stravovať, dbať na to, aby sa toxíny vylúčili z tela. Získaš kondičku, dodáš telu samé zdravé živiny, a nárast hmoty sa dostaví. Samozrejme ťa nebudú trápiť ani také stavy.“
Čítať ďalej